Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Obiady

OBIADY - Marzec 2024

Koszt za marzec:19 obiadów x 7,00 zł = 133,00 zł

Termin wpłaty: 01.03.2024 r. – 10.03.2024 r.

WPŁAT ZA OBIADY NALEŻY DOKONYWAĆ NA KONTO BANKOWE:

PEKAO SA : 64 1240 1037 1111 0011 0912 2266

Tytułem: opłata za obiad, imię i nazwisko dziecka, klasa ……, miesiąc za który płacimy.

Intendent - Jolanta Pocałuń

 

..................................................................................................................................

JADŁOSPIS

Marzec 2024 r.

Tydzień (04.03.2024 - 08.03.2024)

Tydzień (11.03.2024 - 15.03.2024)

Tydzień (18.03.2024 - 22.03.2024)

Tydzień (25.03.2024 - 27.03.2024)

 

..................................................................................................................................

OBIADY – informacje dla rodziców

Zasady korzystania ze stołówki szkolnej w roku szkolnym 2023/2024

Na podstawie:

Uchwały Nr XXVIII/568/08 Rady Miejskiej w Łodzi z dnia 12 marca 2008 r. w sprawie ustalenia zasad korzystania ze stołówek zorganizowanych w szkołach prowadzonych przez Miasto Łódź

ZAPISU NA OBIADY W ROKU SZKOLNYM 2023/2024 NALEŻY DOKONAĆ U INTENDENTA, WYPEŁNIAJĄC „KARTĘ ZGŁOSZENIA NA OBIADY” NAJPÓŹNIEJ DO 10 STYCZNIA 2024 R.

Dzieci będą wpuszczane do stołówki po sprawdzeniu listy zgłoszeniowej.

ZASADY ODPŁATNOŚCI ZA OBIADY W STOŁÓWCE SZKOLNEJ

1. Cena jednego obiadu wynosi 7,00 zł (słownie: siedem złotych).

2. Cena wynika z kalkulacji kosztów surowców spożywczych potrzebnych do przygotowania posiłku.

3. Szkoła zastrzega sobie prawo do zmiany stawki obiadowej. Informacja zostanie umieszczona na stronie internetowej szkoły w zakładce obiady.

4. Informuje się Rodziców, iż opłaty za obiady wnosi się w okresach miesięcznych, z góry do ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym następuje korzystanie z posiłków w stołówce szkolnej przelewem na wydzielony rachunek szkoły.

Wyjątkiem jest miesiąc styczeń i wrzesień kiedy to wpłaty dokonuje się w dniach od 01 do 05.

DANE DO PRZELEWU

Adres odbiorcy:  Szkoła Podstawowa nr 19 w Łodzi

Numer konta: 64 1240 1037 1111 0011 0912 2266

Tytułem: opłata za obiad, imię i nazwisko dziecka, klasa ……, miesiąc za który płacimy

Prosimy o wpisanie danych dziecka (nazwisko osoby wpłacającej może być inne niż dziecka). Wpisanie wszystkich danych jest niezbędne do zweryfikowania, czy płatność została dokonana.

BRAK WPŁATY ZA OBIADY W TERMINIE POZBAWIA MOŻLIWOŚCI STOŁOWANIA SIĘ W SZKOLNEJ STOŁÓWCE.


5. Po dokonaniu wpłaty imienna karta magnetyczna ucznia zostanie zaktualizowana do korzystania z posiłków szkolnych w danym miesiącu.

6. Warunkiem wydania obiadu jest posiadanie aktywnej kart.

7. Uczeń zobowiązany jest do każdorazowego potwierdzenia aktywności swojej karty magnetycznej na stołówce szkolnej poprzez przyłożenie jej do czytnika.

8. Posiłek wydawany jest po weryfikacji aktywności karty magnetycznej (na czytniku zaświeci się lampka: kolor zielony- posiłek opłacony lub kolor czerwony- posiłek nieopłacony). Po dokonaniu wpłaty imienna karta magnetyczna ucznia zostanie zaktualizowana do korzystania z posiłków szkolnych w danym miesiącu.

Obowiązek zgłaszania odpisów leży po stronie rodziców/opiekunów.

Odliczenia obiadów spowodowane chorobą, wyjściem poza teren szkoły z nauczycielem, wycieczką szkolną lub innymi zaistniałymi przyczynami należy zgłosić dzień wcześniej na dyżurce SP 19 osobiście lub telefonicznie 0-42 686-47-89 lub 500-306-705 od Poniedziałku do Piątku do godziny 15:00 lub na adres e-mailem: obiady@sp19.elodz.edu.pl od Poniedziałku do Piątku do godziny 15:00.

  • Przy zgłaszaniu odwołania obiadu należy podać imię i nazwisko dziecka, klasę, datę nieobecności. Nie będą odliczane nieobecności nie zgłoszone lub zgłoszone po terminie.
  • W przypadku nie odwołania obiadu będą Państwo obciążeni kosztami niewykorzystanego posiłku!

(np. zgłoszenie dokonane w dniu 08.01.2024 r. do godziny 15:00 będzie odliczone dopiero od dnia 09.01.2024 r., tj. następnego dnia po zgłoszeniu z niekorzystania z opłaconych obiadów).

W przypadku zgłoszonej nieobecności ucznia uprawnionego do korzystania z obiadu zwrotowi podlega dzienna wysokość opłaty za korzystanie z obiadu w stołówce szkolnej za każdy dzień , z wyłączeniem pierwszego dnia nieobecności. Zwrot opłaty za posiłki nastąpi do 30 dni, po spełnieniu następujących warunków:

  • Do 5 dnia kolejnego miesiąca po zakończonym miesiącu żywieniowym złożenie wniosku o zwrot kosztów z tytułu zgłoszonych nieobecności , zwrot nastąpi przelewem na wskazane we wniosku konto.
  • Wnioski należy składać do pudełka przy wejściu do szkoły lub Intendenta. Wzór dostępny na stronie internetowej szkoły, gotowe druki dostępne na dyżurce przy wejściu do szkoły).
  • Niedopełnienie jednego z wyżej wymienionych warunków będzie jednoznaczne z rezygnacją rodzica ze zwrotu opłaty.

Rodzicowi przysługuje prawo do rezygnacji korzystania z obiadów z zachowaniem 7-dniowego terminu wypowiedzenia.

Brak uiszczenia opłaty za obiady nie jest równoznaczne ze złożeniem rezygnacji z korzystania z posiłków.

Jeżeli nie wpłynie pisemna rezygnacja, należność za obiady zostanie naliczona i będzie podlegać windykacji.

Rezygnacja z obiadów wymaga formy pisemnej Informację o poniższej treści należy zgłosić u intendenta lub w sekretariacie szkoły.

Dokumenty do pobrania

Karta zgłoszenia na obiady

Wniosek o zwrot nadpłaty za obiady

Oświadczenie o rezygnacji z posiłków